Η ιεράρχηση και η εν γένει παροχή οργανωτικής δομής σε ένα πλήθος πληροφοριών, που συνεπάγεται ανάπτυξη ενός αφηγηματικού σχήματος με "σημεία" ημέτερους όρους-έννοιες, που πιθανόν αποκλείουν άλλους όρους, είναι κάτι που σχετίζεται με την ανάπτυξη μιας επιστήμης.
Η επιστήμη έτσι αναπτύσσει μια δική της "εποποιϊα" και ελπίζει να συναντά την πραγματικότητα, κάτι που ελέγχει με επινοημένες μεθόδους σχετικού ελέγχου. Στην προσπάθειά της αυτή θα έρθει αντιμέτωπη με εξωτερικές και εσωτερικές αμφισβητήσεις, τις οποίες θα προσπαθήσει να αφομοιώσει.
Όσο πιο πολύ διαλέγεται, τόσο στο χρόνο (προγενέστερο ή πρωτόλειο), όσο και στο χώρο (οριζόντια), δημιουργώντας κατάλληλες συνθέσεις και ελέγχους, τόσο θα αποκτά αυτεπίγνωση, ωριμότητα για περαιτέρω ανάπτυξη.
Του
Δημήτρη Κ. Κιούκια.
(Συνεχίζεται)
Η επιστήμη έτσι αναπτύσσει μια δική της "εποποιϊα" και ελπίζει να συναντά την πραγματικότητα, κάτι που ελέγχει με επινοημένες μεθόδους σχετικού ελέγχου. Στην προσπάθειά της αυτή θα έρθει αντιμέτωπη με εξωτερικές και εσωτερικές αμφισβητήσεις, τις οποίες θα προσπαθήσει να αφομοιώσει.
Όσο πιο πολύ διαλέγεται, τόσο στο χρόνο (προγενέστερο ή πρωτόλειο), όσο και στο χώρο (οριζόντια), δημιουργώντας κατάλληλες συνθέσεις και ελέγχους, τόσο θα αποκτά αυτεπίγνωση, ωριμότητα για περαιτέρω ανάπτυξη.
Του
Δημήτρη Κ. Κιούκια.
(Συνεχίζεται)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου