Κατα τη γνώμη μας και κατα το εθιμικό,
μια επικοινωνία με προοπτικές ανάπτυξης πρέπει να δίνει την ευκαιρία στον ένα από τους δύο όρους-π.χ αυτός που προσεγγίζεται , στα πλαίσια μιας δυαδικής σχέσης, να μιλήσει και για τα δικά του ενδιαφέροντα ή προβλήματα.
Π.χ. έρχομαι σε επαφή με ένα θεολόγο; Κάτι θα πρέπει να πώ για ζητήματα μεταφυσικής, στο βαθμό βέβαια που μου επρέπει η γνωσιοθεώρησή μου. Δεν πρέπει να φοβάμαι ότι θα διαφωνήσω, αλλά δεν θα πρέπει και να το επιδιώκω. Οπωσδήποτε μπορώ, καλή τη πίστει, να απευθύνω ένα ερώτημα, χωρίς φυσικά να κάνω τον έξυπνο.
(Συνεχίζεται)
Δ.Κ. Κιούκιας.
μια επικοινωνία με προοπτικές ανάπτυξης πρέπει να δίνει την ευκαιρία στον ένα από τους δύο όρους-π.χ αυτός που προσεγγίζεται , στα πλαίσια μιας δυαδικής σχέσης, να μιλήσει και για τα δικά του ενδιαφέροντα ή προβλήματα.
Π.χ. έρχομαι σε επαφή με ένα θεολόγο; Κάτι θα πρέπει να πώ για ζητήματα μεταφυσικής, στο βαθμό βέβαια που μου επρέπει η γνωσιοθεώρησή μου. Δεν πρέπει να φοβάμαι ότι θα διαφωνήσω, αλλά δεν θα πρέπει και να το επιδιώκω. Οπωσδήποτε μπορώ, καλή τη πίστει, να απευθύνω ένα ερώτημα, χωρίς φυσικά να κάνω τον έξυπνο.
(Συνεχίζεται)
Δ.Κ. Κιούκιας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου