Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

"Καλέ μου"

Είπαμε ότι τη ζωή, ιδίως των άλλων, πρέπει να την επάρεις σοβαρά και να μην τους βαθμολογείς μέρα με τη μέρα, αριθμό με τον αριθμό, λές και είσαι μύωψ, ή έχεις κάνει delete στη  μνήμη και την κρίση σου. Κάθε πράγμα έχει τη θέση του στη ζωή, αλλά όταν έρχεται να επισκιάσει τα άλλα, πρέπει τουλάχιστον να μη φορά κοντά παντελονάκια, αν δεν είναι ντάλα καλοκαίρι. Και παρεπιμπτόντως θα ήθελα να ρωτήσω, καθώς το αγνοώ "καλέ μου", όπως θα έλεγε και ο Σωκράτης, πότε μια χώρα θεωρείται χρεωκοπημένη, αν υπάρχουν δηλαδή ορισμένα στάνταρτ, που έχουν διατυπωθεί και ψηφιστεί από το εκλογικό σώμα, έτσι ώστε να μη λυσσομανούν οι αγορές και να μη βυσοδομούν εκείνοι κι άλλοι. Σε παρακαλώ "καλέ μου" να μου το ειπείς, για να το μάθω κι εγώ.

Ευχαριστώ,


Δημήτρης Κιούκιας, ενταύθα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License".